mandag 3. desember 2012

Det humper og går

Endelig fikk jeg knipset noen bilder i dagslys
Ja det snegler seg avgårde, men det står jo et hus her :D Weee. 
Taket er på, utstikk over inngangen er ferdig, alle vinduene og altandøra er satt inn og vi har begynt å bordkle bittelitt. Bordene har vi grunnet først, det angrer vi nok neppe på senere. Kan jeg tenke meg til ;)



Vi har "bare" bordkledd litt hipp som happ enda. Vi måtte stoppe under vinduene, for vi venter på beslagene som skal festes, før vi bordkler videre. Og det er ganske gøy å bordkle har jeg funnet ut, det sår så fort når den er liggenede (og når man har beslagene man skal ha ;)) Morsomt å se resultater raskt. 


Inne er det ikke stort å se, rot, rot ,rot over hele linja... Her blir spisestua



Ellers er det himla kaldt her. -18 i dag, så vi kjenner på kroppene at ting går treigere. Det er vanskelig å jobbe ute i så mange minus og lillesnuppa kan ei heller være med oss. Håper vi snart får litt mildere vær og snø istede ;) 
Isolasjonen og gulvplater til 2.etg kommer strax, så da får vi jobbet litt inne :) 

5 kommentarer:

  1. Skruv beslagan, så bi di lætt å ta a når dæ ska males :)
    Bi så bra! Gla vi ha fått på varme inne, æddæ bæææ ;) hehe..
    Å ligganes bordkledning e faen me dæ finaste <3 Grunna -luuurt!! Sukk, dæ va dyrt å få grunna, så vi vælt kje dæ :/

    SvarSlett
  2. Vi fækk jær dæ gratis på høvlerie t onkelt t Tom, vest ikke ha dæ nok ikke vørte grunna på oss heller ;)
    Oooh e dæ låv å skruv di på? Gjor di dæ t dåkker? send bilde en dag :P Mæn e jo førseint før våres del uansett, kan jo ikke plussele skruv på resterende.. Bi vel litt rart :P

    SvarSlett
  3. Hvor blir det av oppdateringer.? Mvh Tom-inge Pettersen

    SvarSlett
    Svar
    1. *flire flire* Tok du noen bilder da du var der å jobba, Martin? Send meg de, så skal jeg oppdatere :)

      Slett
  4. Ikke før bilde av meg Ine med vinger kommer på nett

    SvarSlett